סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

עלובי החיים

בימוי: לאדג' לי
| 104 דקות

יצירה מותחת, סוחפת ויוצאת דופן, שזכתה לתשואות בפסטיבל קאן וגרפה את פרס חבר השופטים, שמעמידה במרכזו יחידה מיוחדת של משטרת פריז הפועלת באחד הרובעים הרגישים והמסוכנים ביותר בפרברי העיר. מעצר שיוצא מכלל שליטה מצית מאבק כולל בין כוחות המשטרה לאזרחים הזועמים.

המתים של יפו

בימוי: רם לוי
| 96 דקות

שלושה ילדים שאביהם נכנס לכלא מוברחים מהגדה המערבית אל יפו, אל ביתם של ריטה וג'ורג'. במקביל מצטלם בעיר סרט בריטי שעלילתו מתרחשת בתקופת המנדט. כששני האירועים משתלבים זה בזה פורצת סערה.

אמה

בימוי: אוטום דה וילד
| 125 דקות

אנגליה, ראשית המאה ה-19. אף שהיא עצמה אינה מתכוונת להנשא, אמה וודהאוס הצעירה משוכנעת כי בכוחה לעצב את חיי האהבה של ידידיה. תכנוניה אמנם לא עולים כפי שחשבה, אך לפחות הם מנחילים לה נישואין ואהבה. הרומן הקלאסי של ג'יין אוסטן הוא מבט שנון על עיוורונו של הלב. 

ג'ירפה

בימוי: קנטמיר בלאגוב
| 137 דקות

לנינגרד, 1945. איה היא אחות בבית חולים. היא מתמודדת עם תוצאות המלחמה שהרגע נגמרה. כשחברתה הטובה חוזרת הביתה מן החזית, השתיים תצטרכנה להשלים עם כל מה שקרה, ולמצוא תקווה לעתיד. דרמה יפהפייה, עמוקה ומרגשת, שמבוימת ביד אמן ומשוחקת על ידי שתי שחקניות צעירות, נפלאות ועוצרות נשימה. 

1917

בימוי: סם מנדס
| 119 דקות

אפריל 1917. שני חיילים בריטים נשלחים לעומק השטח כדי למסור הודעה חשובה למפקד גדוד, הודעה שתגזור את גורלם של מאות לוחמים. חלק ניכר מן העוצמה של הסרט מושגת מעיצוב הסרט כשוט אחד ארוך, אך התוצאה היא חוויה שמפעילה את החושים וראויה לצפיה על המסך הגדול.

מאמי

בימוי: קרן ידעיה
| 93 דקות

סרטה החדש של קרן ידעיה, הוא עיבוד קולנועי ל"אופרת הרוק מאמי" שהוצגה בישראל בשנות ה-80 והפכה לקאלט. 16 שירים, בעיבודים חדשים של דודו טסה וניר מימון מספרים את סיפורה הלא ייאמן של מאמי, אישה צעירה מעיירה בדרום, קופאית בתחנת דלק, שפציעתו של אהובה, ניסים מלכה, במלחמה משנה את חייה.

הפרידה

בימוי: לולו ואנג
| 98 דקות

על מנת לאחד את המשפחה המורחבת שהתפזרה ביפן וארה״ב, משפחתה של בילי מפיקה חתונה פיקטיבית של אחד הנכדים בסין.  כל המשפחה בסוד העניינים – למעט הסבתא, ממנה הם מסתירים אבחנה רפואית עגומה. בסרטה השני, המקסים, עוסקת לולו וואנג בהבדלי תרבות, באמת ושקר בתוך המשפחה ובכוחם של קשרים משמעותיים לשמור על הגוף והנשמה.