סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

נפילת אימפריית הכסף

בימוי: דניס ארקאן
| 129 דקות

אינטלקטואל צעיר המתפרנס כשליח נקלע לזירת פשע של שוד שהסתבך. מול שקים של מיליוני דולרים הוא נדרש להחליט האם לקחת את הכסף או לעזוב. סרטו החדש והמענג של המאסטר הקנדי דניס ארקאן ("שיחות מלוכלכות") מציע מבט שנון, שופע הומור ונוגע ללב על שליטתו של הכסף בחברה המודרנית.

ג’וג’ו ראביט

בימוי: טאיקה וואיטיטי
| 108 דקות

גרמניה, לקראת סוף מלה"ע השניה. למרות שאיפתו להיות חבר מצטיין בנוער ההיטלראי, למרות שאדולף ה' הוא החבר הדימיוני שלו, ג'וג'ו מגלה שאין בו שום אכזריות. הדברים מסתבכים כאשר מתברר כי אמו מסתירה נערה יהודיה. זהו אחד מאותם סרטים חד פעמיים שחייבים לראות.

ריצ’רד ג’ול

בימוי: קלינט איסטווד
| 131 דקות

ריצ'רד ג'ול היה מאבטח במשחקים האולימפיים באטלנטה, 1996. הוא הפך לגיבור לאומי לאחר שגילה מטען חבלה שהוטמן בכפר האולימפי, והציל חייהם של רבים. אלא שתהילתו נגדעה כאשר ה־FBI חשד כי הוא מי שהטמין את המטען, והסיפור התפרסם בעיתון מקומי באטלנטה. 

הצלם ממומבאי

בימוי: ריטש בטרה
| 100 דקות

רפי הוא צלם רחוב במומבאי שמנסה למכור לעוברים ושבים את תמונתם. כאשר הוא מצלם את מילוני, הוא מחליט לשלוח את תמונתה לסבתו – שזה זמן רב מציקה לו בענין נישואים – וכותב לה כי זו ארוסתו. אך העניינים מסתבכים כאשר הסבתא דורשת לפגוש את הארוסה.

המתים של יפו

בימוי: רם לוי
| 96 דקות

שלושה ילדים שאביהם נכנס לכלא מוברחים מהגדה המערבית אל יפו, אל ביתם של ריטה וג'ורג'. במקביל מצטלם בעיר סרט בריטי שעלילתו מתרחשת בתקופת המנדט. כששני האירועים משתלבים זה בזה פורצת סערה.

הפרידה

בימוי: לולו ואנג
| 98 דקות

על מנת לאחד את המשפחה המורחבת שהתפזרה ביפן וארה״ב, משפחתה של בילי מפיקה חתונה פיקטיבית של אחד הנכדים בסין.  כל המשפחה בסוד העניינים – למעט הסבתא, ממנה הם מסתירים אבחנה רפואית עגומה. בסרטה השני, המקסים, עוסקת לולו וואנג בהבדלי תרבות, באמת ושקר בתוך המשפחה ובכוחם של קשרים משמעותיים לשמור על הגוף והנשמה.

השורקים

בימוי: קורנליו פורומבויו
| 98 דקות

סרטו החדש של קורנליו פורומבויו ("שם תואר, משטרה") עוקב אחר שוטר מנוסה ומתוחכם שבמקביל לעבודתו מנהל קשר הדוק עם הפשע המאורגן. לאחר שצעירה יפה ומסתורית מגייסת אותו למשימה יוצאת דופן, הוא מוצא עצמו לכוד בין עמיתיו במשטרה לאנשי המאפיה – ובינם לבין הרגשות שהוא מפתח כלפי מפעילתו.