סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

השמיים הם הגבול

בימוי: טום הרפר
| 101 דקות

מדען צעיר שמשוכנע כי אפשר לחזות את מזג האוויר וטייסת שאפתנית ושנונה ממריאים ביחד בכדור פורח במטרה לשבור את שיא הגובה ולהוכיח עוד כמה דברים שיתבררו במהלך הטיסה. אך ככל שהם מגביהים עוף, האתגרים נעשים מורכבים ודורשים תעוזה ונחישות כדי לשרוד.

האירי

בימוי: מרטין סקורסזה
| 210 דקות

סביב הביוגרפיה של פרנק שירן, נהג משאית שהפך למחסל מטעם המאפיה יוצר מרטין סקורסזה אפוס היסטורי שבמרכזו שאלות של גבריות ונאמנות, אשמה וגאולה. סקורסזה חוזר לשתף פעולה עם דה נירו ופשי וומביים לראשונה את אל פאצ’ינו כדי להביא למסך “יצירת מופת” (אורי קליין, הארץ). 

בשורות טובות

בימוי: ארז תדמור
| 87 דקות

לירן וטלי חולמים על ילד משותף. לאחר שהם מתקשים להכנס להריון, הם פונים לתהליך הפריה וזה מעורר לא מעט מתחים: עם המשפחות של כל אחד מהם ובינהם. סביב סיפור פשוט זה, מצליח ארז תדמור לשרטט דיוקן יפה של הישראליות העכשווית. 

השנה הראשונה שלי

בימוי: תומא לילטי
| 92 דקות

אנטואן מגיע לבית הספר לרפואה ושם הוא פוגש את בנז'מה. השניים מתמודדים עם הלחצים והסביבה התחרותית, נאלצים להתגבר על המכשולים היומיומיים ועם הציפיות הגבוהות מהם ליום המחר. דרמה יפה שראויה לתשומת לבכם. 

פצצה

בימוי: ג’יי רואץ’
| 109 דקות

רוברט איילס היה אחד האנשים החזקים במדיה האמריקאית כאשר הקים את רשת פוקס ניוז. אך מתחת להצלחה האדירה הסתתרה שערורייה של הטרדות מיניות כלפי הנשים שעבדו ברשת ובהן המגישות הבכירות שלה. הסיפור זוכה לעיצוב דינמי בזכות תסריט שנון, בימוי אנרגטי ושורת הכוכבות בתפקידים הראשיים.

רצח כתוב היטב

בימוי: ריאן ג’ונסון
| 131 דקות

כאשר סופר המתח הרלן תורמביי נמצא וגרונו משוסף, מיד לאחר מסיבת יום הולדתו ה־85, יוצא הבלש הפרטי בנואה בלנק לחקור את בני משפחתו, שלכולם היה אולי מניע לבצע את המעשה. עם צוות שחקנים אדיר, עם מידה שווה של הומור ותבונה – התוצאה מפתיעה ומענגת.

האני בוי

בימוי: עלמה הראל
| 93 דקות

אוטיס הוא כוכב קולנוע צעיר, אבל אחרי תאונת דרכים בהשפעת אלכוהול הוא ניגש למכון גמילה ומתחיל לשחזר את הילדות שהובילה למשבר, בצילו של אב אלכוהליסט שלא נמנע מלהקטין ולהקניט את בנו. על בסיס הביוגרפיה שלו עצמו כתב שיה לה בף את הסרט שלפנינו, "דיוקן רגיש וכנה" (ההוליווד ריפורטר). 

קצין ומרגל

בימוי: רומן פולנסקי
| 132 דקות

פריז של 1895. ז'ורז' פיקאר, קצין צעיר ואמביציוזי, צופה במרגל מורשע, אלפרד דרייפוס, מושפל בפומבי מול המון זועם ונידון למאסר עולם. פיקאר, שזה עתה מונה לעמוד בראש יחידת המודיעין שהביאה את הראיות כנגד דרייפוס, בטוח באשמתו. אולם זמן קצר לאחר שדרייפוס מתחיל לרַצות את עונשו, מתעוררים ספקות. סרטו החדש של רומן פולנסקי.

המורה לאנגלית

בימוי: יובל אדלר
| 120 דקות

צעירה קנדית מגויסת למוסד ונשלחת למשימה ארוכת טווח באיראן. אך האיזון בין חייה לבין צרכי המוסד מתחיל להתערער כשהמפעיל שלה חושף את הרומן שהיא מנהלת עם איש עסקים איראני. הבימוי השקול ובעיקר ההופעות הטובות מצליחים לטעון את הסרט באמינות ומתח רגשי שהופכים את חווית הצפיה למסקרנת.