סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

סקין

בימוי: גיא נתיב
| 110 דקות

ביירון ווידנר הוא חלק מקהילת העליונות הלבנה. עורו מקועקע, ראשו מגולח והוריו הגזענים חינכו אותו לציות ונאמנות לחבורה. אך כאשר הוא פוגש בג’ולי הוא מתחיל לחשוב שייתכן ועתיד אחר ממתין לו. על בסיס סיפור אמיתי, עם הופעה כבירה של ג’יימי בל בתפקיד הראשי, מגיש גיא נתיב דרמה אפקטיבית על שנאה וגאולה.

אלוהי הפסנתר

בימוי: איתי טל
| 80 דקות

ענת, שגדלה במשפחה של מוזיקאים קלאסיים, תולה את כל תקוותיה להצלחה בעובר שברחמה. כשהתינוק נולד חירש, היא נוקטת באמצעים קיצוניים כדי להופכו למלחין שתמיד ייחלה לו.

שנות חיינו היפות

| 90 דקות

מקץ 55 שנה לערך שב קלוד ללוש לפקוד את גיבוריו סרטו הקלאסי “גבר ואשה”. ז’אן לואי מתגורר עכשיו בבית אבות. ספק אם הוא זוכר עוד מה קורה סביבו. כאשר אן, מי שהיתה אהובתו הגדולה אז בסרט ההוא, מגיעה לביקור משהו בו מתעורר. יצירה נאיבית ופשוטה שפוגעת היטב בלב הצופים.

בליינד ספוט

בימוי: טובה נובוטני
| 98 דקות

סרט ביכורים עוצר נשימה המצולם כולו בשוט אחד. לחוויית צפייה מיטבית מומלץ לדעת כמה שפחות ולהתמסר למסך. יצירת חובה לכל חובבי הקולנוע, שסחפה את הקהל והמבקרים ותוארה כ"אחת החוויות הקולנועיות העוצמתיות ביותר מבחינה רגשית, סרט המבוצע בתעוזה ובשליטה עילאית" (מגזין "סקרין").

השקרן הטוב

בימוי: ביל קונדון
| 110 דקות

בטי פוגשת דרך אתר היכרויות למבוגרים ברוי. לא הרבה אחר כך, קורטני עובר לגור איתה והשניים עתידים לקשור את גורלם הכלכלי יחד. אבל לא כולם תמימים בסיפור... עם הופעות עסיסיות של מירן ומקקלן, עם תסריט שרירי ושפע של סצינות דרמטיות, “השקרן הטוב” הוא קולנוע מלוטש ומהנה ביותר.

יום גשום בניו יורק

בימוי: וודי אלן
| 92 דקות

זוג סטודנטים קופצים לביקור יומי בניו יורק ומן הרגע הראשון תוכניותיהם משתבשות: מתחיל לרדת גשם, מכרים ישנים וחדשים נקרים בדרכם, וספקות בענין הזוגיות הנוכחית צצים ועולים. סרטו ה־47 של וודי אלן מגלה שגם בעשור התשיעי לחייו הוא עדיין יודע איך לכתוב מעמדים ודיאלוגים שנונים ולייצר קומדיית מנהגים. 

ימים נוראים

בימוי: ירון זילברמן
| 100 דקות

24 שנה אחרי רצח רבין, מעמתים ירון זילברמן (בימוי) ורון לשם (תסריט) את צופיהם עם האירועים שקדמו לאירוע הטראומטי ביותר בתולדות ישראל. מתוך כך עולה דיוקנו הנפשי של הרוצח ודיוקנה של חברה שסועה, ומתחדדת השאלה עד כמה השתנתה ישראל מאז אותו יום. 

מי אתה חושב שאני

בימוי: סאפי נבו
| 101 דקות

אחרי שבעלה עוזב אותה לטובת בת עשרים ומשהו, קלייר מנהלת רומן לוהט עם בחור צעיר. לא רומן רגיל, אלא רומן וירטואלי, שבו היא מזדהה כקלרה בת ה־24. אבל העניינים מסתבכים מאד כשהוא מציע שיפגשו בעולם האמיתי. הנוכחות התמיד כובשת של ז’ולייט בינוש מעניקה לסרט את זוהרו.