סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

שלושה זרים זהים

בימוי: טים וורדל
| 96 דקות

שלושה זרים מגלים יום אחד שהם חלק משלישיה שהופרדה בלידתה. ככל שהעמיקו לחקור אודות הסיבות שהובילו להפרדתם, התברר כי מדובר בסיפור מטריד הרבה יותר. הלהיט התיעודי שלפנינו עוסק בשאלות הבסיסיות של זהות, תורשה וחינוך. 

מלים נרדפות

בימוי: נדב לפיד
| 120 דקות

סיפורו של יואב, צעיר ישראלי, אשר נוחת בפריז בתקווה שצרפת והצרפתית יגאלו אותו מהשיגעון הישראלי. יצירה מסעירה, חושנית וחריפה, סאטירה ישירה וקונפרונטטיבית שאינה חסה על התרבות הישראלית או הצרפתית. בסיוע הופעה חשופה של תום מרסייה הצעיר זכה “מלים נרדפות” בפרס דב הזהב בפסטיבל ברלין 2019. 

המין החזק

בימוי: מימי לדר
| 116 דקות

רות ביידר גינזבורג נחשבת היום למגינת הגישה הליברלית בבית המשפט העליון של ארה”ב. הסרט שלפנינו מתאר את המהלכים הבולטים בראשית הקריירה המשפטית המבריקה והאופן שבו כל צעד היה מאבק הלכה למעשה למען שוויון זכויות לנשים ולמיעוטים. התוצאה, גם בזכות צמד הכוכבים בתפקידים הראשיים, היא דרמה אפקטיבית. 

בסינמטק

הספר הירוק

בימוי: פטר פראלי
| 130 דקות

כאשר מוזיקאי עילוי שחור יוצא לסיבוב הופעות בדרום הגזעני של ארה”ב, הוא לוקח לו כנהג ובן לוויה איש שרירים של המאפיה. המפגש בין שני הטיפוסים השונים האלו יוביל בהדרגה לקרבה בין שני הגברים... זוכה האוסקר לשנת 2018 

ברוכים הבאים לעולם שלי

בימוי: רוברט זמקיס
| 116 דקות

אחרי שמטוסו מופל וקפטן הוגי נשבה בידי הגרמנים, הוא ניצל בזכות כיתת לוחמות אמיצות. הסצינה הזו היא חלק מהתמונות שמביים מארק בחצר האחורית שלו. זו הדרך שלו להתמודד עם התקיפה הקשה שעבר. בשילוב של הברקות ויזואליות עם מבנה דרמטי הפונה אל הרגש, זהו סרט חד פעמי, משוכלל ואפילו קצת פרוע, שראוי לתשומת לבכם. 

בוקר טוב ילד

בימוי: שרון בר זיו
| 81 דקות

עומרי הוא לוחם צנחנים שנפצע במהלך מבצע צבאי. משפחתו האוהבת וחבריו הנאמנים נלחמים כדי להשיבו לחיים. הרגעים המרגשים, המצחיקים והאופטימיים למרגלות המיטה מחברים את כולם אל עומרי וגם זה אל זה. דרמה ריאליסטית, אנושית ומלאת תקווה, על כוחם של החיים. 

עץ תאנה

בימוי: עלמוורק דוידיאן
| 93 דקות

מינה חיה עם סבתה ואחיה פצוע המלחמה בפאתי העיר אדיס אבבה. בעוד המלחמה הולכת וסוגרת על האזרחים, משפחתה היהודית של מינה טווה תכנית להגר הרחק מהמלחמה אל ארץ ישראל, אך מינה שלא מוכנה לעזוב את חבר הילדות שלה אלי מאחור.

לשחות או לא להיות

בימוי: ז'יל ללוש
| 118 דקות

חבורה של גברים ממוצעים העומדים בפתחו של משבר גיל ה־40, מחליטה לייסד קבוצה מקומית לשחייה צורנית לגברים. מה שמתחיל כתחביב ומרפא לגבריות פגועה הופך במהרה להכנות לאליפות העולם כשהם שוכרים מאמנת קשוחה, ומתמודדים עם האימונים המפרכים ומשברי החיים. 

דוכן הראמן

בימוי: אריק קהו
| 89 דקות

מאסטו הוא שף ראמן צעיר ביפן. לאחר שהתייתם מאמו, הוא מתחיל להתחקות אחר העבר של משפחתו. מאסטו עוזב את ביתו שביפן ויוצא למסע קולינרי בסינגפור, במהלכו הוא מגלה הרבה יותר מסודות משפחה ומתכונים טעימים במיוחד. 

יוון סיפור אהבה

בימוי: כריסטופר פאפאקליאטיס
| 111 דקות

העלילה נעה בשני צירים מקבילים, הנובעים מהחלטה אחת שיקבל גיבור הסרט: האם ייצא לטיול ערב עם כלבתו. פאפאקליאטיס מניע את הסרט במיומנות, משלב בין ז'אנרים שונים והתוצאה היא דרמה שנעים להתמסר לה.