סגור
לתכנית החודשית

ניקולס קייג’: מחווה

משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק

בימוי: טום גורמיקן
| 107 דקות

ניקולס קייג' יוצא למיורקה, שם מעריץ ספרדי שלו מוכן לשלם מיליון דולר בעבור סופ"ש עם השחקן. הוא נסחף להרפתקה הכוללת ענייני ריגול והצלת המולדת. ראינו כבר סרטים מודעים לעצמם עם שחקנים שמשחקים את עצמם וכו' וכו'. כאן התוצאה אינה לוקחת עצמה ברצינות וכל מה שהיא דורשת היא להתרווח מול פיתוליה ומול הנוכחות החד פעמית של קייג' כדי לחגוג את הקריירה האדירה והפרועה שלו.

בייבי אריזונה

בימוי: ג'ואל ואיתן כהן
| 92 דקות

פושע קטן מתאהב בשוטרת וכאשר חברה סוף סוף עוזב אותה, הוא נושא אותה לאשה. כשהשניים אינם מצליחים להביא ילדים לעולם ושומעים על זוג עשירים מאריזונה להם חמישה ילדים, מחליט הגיבור לחטוף אחד מילדי אריזונה וכאן רק מתחילות הצרות... משחקו הנהדר של ניקולס קייג' כאנטי גיבור מוסיף מימד אירוני לקומדיה הפרועה הזו.

לב פראי

בימוי: דיוויד לינץ‘
| 127 דקות

אסיר משוחרר, מלווה באהובתו הבלונדינית, בורח בכבישי דרום ארה"ב מפני אמה השטנית של זוגתו. על עקבותיהם נמצאים בלש-פרטי, ואח"כ מאפיונר השולח אחריהם רוצחים-שכירים. את העלילה הזו מתבל דויד לינץ' במוטיבים מאגדות ילדים, בסמלי התרבות האמריקנית ובהרבה אש. התוצאה היא סרט פוסט-מודרניסטי מהמם, עשיר ושנוי במחלוקת.

קיק-אס

בימוי: מתיו ווהן
| 117 דקות

מתבגר ניו יורקי מחליט להפוך לגיבור על ולהלחם בפשע. הוא יוצא למשימה הראשונה וגומר בבית חולים. במקביל, מינדי מקרידי לומדת מאביה אומנויות לחימה וירי מטווח אפס ומגלה כשרון רב. דרכם של גיבורי העל האלו עתיד להצטלב בדרכו של רשע-על ופמלייתו. על בסיס סדרת קומיקס מצליחה, עם קריצה משועשעת לכל עבר, זוהי פארודיה שנונה על סרטי גיבורי העל.

לעזוב את לאס וגאס

בימוי: מייק פיגיס
| 110 דקות

סביב מערכת היחסים בין שתי נפשות תועות – הוא תסריטאי שבורח מהתרסקות הקריירה, היא צעירה שמתפרנסת מזנות – יצר מייק פיגיס את הדרמה שלפנינו. זוהי דרמה ישירה: בלי מסרים דידקטיים, עם שימוש מבריק בנופי הלילה של העיר, שבמרכזה הופעה מהפנטת של ניקולס קייג'- עבורה זכה בפרס האוסקר.

עימות חזיתי

בימוי: ג'ון וו
| 138 דקות

סוכן בולשת עובר ניתוח מסובך ולובש את פניו של פושע מסוכן, כדי לגלות היכן הוטמנה פצצה קטלנית. אלא שהפושע מתעורר מתרדמתו, ולובש את פניו של הסוכן. סרטו הפרוע של ג'ון וו מאפשר לקייג' וטרבולטה להתנסות זה בסגננונו של זה, ולבמאי להפגין את חיבתו להילוך איטי ולצבעי השקיעה. אחד המותחנים המופרכים והמהנים של הניינטיז.

אדפטיישן

בימוי: ספייק ג'ונז
| 114 דקות

התסריטאי צ'ארלי קאופמן מנסה לעבד לקולנוע את הספר "גנב הסחלבים". אל תלאות העיבוד התסריטאי מצטרף קושי נוסף בדמותו של דונלד קאופמן, אחיו התאום של צ'ארלי, שמחליט גם הוא להיות תסריטאי... שיתוף הפעולה השני בין ספייק ג'ונז לצ'רלי קאופמן מוליד את הדרמדיה החד פעמית הזו שבמרכזה הופעה מעולה של ניקולס קייג' אחרי שורה של פרוייקטים מיותרים.