סגור
לתכנית החודשית

מיטב פסטיבל הקולנוע ירושלים

לקראת פסטיבל הקולנוע ירושלים שיתקיים ב־ 20-30.08 , אנו גאים להציג מבחר ממיטב סרטי הפסטיבל מהשנים האחרונות

Aga

אגה

בימוי: מילקו לזרוב
| 96 דקות

נאנוק ואשתו חיים במרחבים המושלגים של צפון סיביר. הם מנסים לשמר את דרכי החיים המסורתיות, אך המשימה נעשית מאתגרת מיום ליום. בתם עזבה מזמן בעקבות סכסוך, נאנוק אינו מוכן לשמוע את שמה, אך אשתו – שבריאותה מתרופפת – אחוזת געגועים. יצירה מרגשת ומצולמת לעילא שחובה לראות על המסך הגדול.

מלכת הלבבות

בימוי: מאי אל-טוקי
| 127 דקות

אן היא עורכת דין מצליחה המתגוררת בבית רחב ידיים ומעוצב לעילא וחובקת משפחה אוהבת הכוללת בעל מקסים ושתי בנות יפותכשגוסטבבנו המתבגר של הבעל מיחסים קודמיםעובר לגור איתםחיי המשפחה המושלמים שלה מקבלים תפנית מפתיעהדרמה יפהפייה ומרתקת המבוימת בתבונה קולנועית וביד מדויקת. 

הסנוניות של קאבול

בימוי: זאבו ברייטמן, אלאה גובה־מוולק
| 82 דקות

בקאבול של 1998, הנתונה תחת שלטון הטאליבן, אהבתם של שני צעירים פורחת. הרחובות מוכים סבל ואלימות, אבל השניים לא מאבדים תקווה ומייחלים לעתיד טוב יותר. אלא שיום אחד תאונה בלתי צפויה גורמת לחייהם לקבל תפנית בלתי הפיכה. יצירת אנימציה מרהיבה שהוקרנה בפסטיבל קאן.

בסינמטק

אנה, אהובתי

בימוי: קלין פטר נצר
| 127 דקות

דרך תיאור התפתחות היחסים בין גיבוריו, עם תנועה חופשית ומפתיעה על ציר הזמן, מתבונן קלין פטר נצר על זוגיות כעל חידה שמרכיביה – הקרבה, נאמנות, אינטימיות ותלות – לובשים ופושטים צורה בחלוף הזמן ונקודת המבט. זהו סרט אדיר, מורכב ומסקרן. אל תחמיצו. 

בסינמטק

אדם של יושרה

בימוי: מוחמד רסולוף
| 117 דקות

שגרת חייו של חקלאי בכפר מבודד בצפון איראן מופרת בידי תאגיד מושחת המנהל קשרים הדוקים עם הרשויות ומנסה להשתלט על כל היבט של החיים באזור. השימוש בצבעים עם פרצי אדום וזהב, האלימות המרומזת, האופן שבו העלילה לא מפסיקה להתקדם הופכים את הסרט למותחן מעולה, חריף ושנון.

בסינמטק

חיים כפולים

בימוי: אוליבייה אסיאס
| 107 דקות

אלן מנהל בהצלחה בית הוצאה לאור, אולם עליו להסתגל למהפכה הדיגיטלית. הוא אינו מוצא עניין בכתב היד של לאונרד, אחד הסופרים הוותיקים בהוצאה, שניפק עוד אוטו־פיקציה על יחסיו עם ידוענית. סרטו המהנה של אוליביה אסיאס הוא מופת של אירוניה ומחשבה. 

בסינמטק

מחוץ למערכת

בימוי: נורה פינגשיידט
| 118 דקות

שירותי הרווחה כבר איבדו תקווה בכל הנוגע לבני בת התשע, ילדה אלימה שאינה מסתגלת לאף מוסד. רסיס של תקווה מגיע כשגבר צעיר המתמחה בטיפול בכעסים מחליט לקחת אותה תחת חסותו. הבימוי הישיר וההופעות המעולות של האנסמבל מצטברים לחוויה אנושית, ודמותה החד פעמית של בני עוד תלווה אתכם זמן רב לאחר ההקרנה.