סגור
לתכנית החודשית

מיטב הפסטיבלים

ava

אווה

בימוי: סאדאף פורוגי
| 103 דקות

אווה, בת למשפחה ממעמד הביניים בטהרן, נתונה תחת פיקוח בלתי פוסק. כאשר היא מעזה לפתח מערכת יחסים אינטימית עם צעיר בן גילה, אמה מפירה את פרטיותה באופן בלתי נסלח ומציתה בלבה להבה ראשונה של מרד. מלודרמה אפקטיבית ומעוררת מחשבה. 

גבול

בימוי: עלי עבאסי
| 101 דקות

טינה עובדת במכס ומצטיינת באיתור מבריחים באמצעות חוש ריח יוצא דופן. גם המראה שלה אינו שגרתי. יום אחד, כשגבר מסתורי חולף על פניה בעבודה, היכולות שלה משתבשות בפעם הראשונה והיא מפתחת כלפיו אובססיה משונה. עכשיו אפשר לומר זהו הסרט הטוב ביותר של 2018. דרמה חכמה – שהיא גם אלגוריה על משבר הזרים וגם סיפור אנושי מרגש. אל תחמיצו!

האדישות העדינה של העולם

בימוי: אדילקן ירזאנוב
| 100 דקות

כשאביה של סלטנאט הולך לעולמו, אמה מורה לה לעבור לעיר – שם מצפים לה נישואים כפויים עם גבר בעל אמצעים שיפדה את החובות שהותיר האב. היא יוצאת לדרך עם קואנדיק, מחזרה הנאמן, ומגלה שהגברים בעיר לא עומדים במילתם. דרמה רומנטית לא סנטימנטלית שגיבוריה העיקשיים ישלמו כל מחיר בעבור הנאמנות והאהבה.

הגבר הנאמן

בימוי: לואי גארל
| 75 דקות

אבל ומריאן היו זוג, ואז יום אחד מריאן הודיעה לאבל שהיא בהריון אבל לא ממנו אלא מחברו הטוב פול איתו היא עומדת להתחתן. עכשיו פול מת, בהלוויה אבל פוגש במריאן, והקשר הישן ניצת מחדש. השחקן ולעתים במאי לואי גארל מגיש קומדיה רומנטית צרפתית מפתיעה ונוגעת ללב

ציפורים נודדות

בימוי: כריסטינה גאלגו, סירו גרה
| 120 דקות

כאשר רפיאת מעוניין לשאת את זאידה בת שבטו, עליו לגייס מוהר. הדרך הקלה ביותר היא בעסקי המריחואנה, ומכאן נולד עשור של התעשרות מהירה עבורו ומשפחתו. במפגש שבין המסורת השבטית לעולם החיצון ובאמצעות צילום רחב ידים ובימוי סבלני הסרט מעוצב כמיתוס עתיק, שבו לתרבות המסורתית יש תפקיד מכריע בגורל גיבוריהם.