שלישי | 23.04.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
16:00
6pm
18:00
18:00
7pm
8pm
20:30
9pm
21:00
סגור
לתכנית החודשית

מועדון טרום בכורה

הקרנות בכורה מודרכות של סרטים חדשים ואיכותיים, טרם יציאתם לבתי הקולנוע

8 מפגשים, אחת לחודש, ימי שישי , 10:30-13:30

מחיר: 620 ₪ / מנויים: 545 ₪ 

 

הקרנות בכורה מודרכות של סרטים חדשים ואיכותיים, טרם יציאתם לבתי הקולנוע.

ההרצאות, מפי מיטב המרצים, מהוות מבוא להבנה, ודיאלוג עם היצירה הקולנועית.

 

תאריכים: 27.10.17 / 24.11.17 / 29.12.17 / 26.1.18 / 23.2.18 / 23.3.18 / 27.4.18 / 25.5.18 

מרצה: אדווה מגל כהן

המילים הפשוטות

בימוי: איוואן אטאל
| 95 דקות

כאשר פרופסור למשפטים יוצא בשפריץ גזעני כלפי סטודנטית מהפרברים, מציעה לו האוניברסיטה דרך אחת לצאת מהצרה: להכין את הסטודנטית לתחרות הדיבייט הארצית. מכאן מתחילה מעין גרסה של “גבירתי הנאווה” – שכרגיל מלמדת את שני גיבוריה כמה שיעורים על זהות וסובלנות. 

מרצה: איילת אידלברג

אהבתה מרתיחה את מי האמבט

בימוי: ריוטה נאקאנו
| 125 דקות

כאשר אשה מגלה כי נותרו לחייה מספר חודשים בלבד, היא בוחרת להסתיר זאת מבתה ועורכת רשימת משימות, בהן למצוא את אביה הנעלם ולפתוח מחדש את בית המרחץ השמפחתי. כיוטה נאקאנו יוצר דמויות בלתי נשכחות שתאוות החיים בוערת בהן. 

מרצה: רון פוגל

מודי

בימוי: אייסלינג וולש
| 115 דקות

מוד לואיס היתה אמנית נאיבית שלימדה עצמה לצייר, ולמרות חריגותה וחיי הנישואין המורכבים שלה עם בעלה הנרגן, הפכה לאמנית בולטת. סביב הסיפור האמיתי הזה מייצרת איסלינג וולש את הדרמה שלפנינו. הרבה בזכות ההופעה של הוקינס והוק, יש לתוצאה הזו מימד אנושי של ממש.

מרצה: נסים דיין

המיילדת

בימוי: מרטין פרובוסט
| 117 דקות

העלילה עוקבת אחר המפגש בין קלייר, מיילדת קרת רוח ובין מאהבת מן העבר של אביה, ביאטריס, פאם פאטאל דרמטית שחוזרת במפתיע לחייה של קלייר. המפגש בין השתיים כולל כמה גילויים ופיתולי עלילה. התוצאה היא משהו אחר לגמרי: דרמה אנושית ועדינה, שראויה ביותר לתשומת לב. 

מרצה: ד"ר נועה רגב

מעשה פלאים

בימוי: טוד היינס
| 117 דקות

בן ורוז אמנם חיים בעולמות שונים מאוד, אבל הם חולקים חלום אחד משותף - שחייהם יראו אחרת. בן משתוקק להכיר את אביו, אותו מעולם לא פגש, ורוז מבלה את ימיה במעקב אחרי כוכבת קולנוע זוהרת ומסתורית. כשבן מוצא רמז על זהות אביו בביתו, ורוז נתקלת בכותרת מלהיבה בעיתון, יצאו שני הילדים למסע חיפוש מסתורי ופלאי, שישנה את חייהם... 

מרצה: בנימין פרידנברג

הריבוע

בימוי: רובן אוסטלונד
| 142 דקות

כריסטיאן, האוצר הראשי של מוזיאון לאמנות מודרנית עומד להשיק תערוכה חדשה שמבקשת לחשוף את המימד הטוב שבאדם. לאחר שהוא מסייע לאישה במצוקה ברחוב, הוא מגלה שהארנק שלו נגנב ומכאן מתחילה שרשרת אירועים שבוחנת את הצד המוסרי שלו. ”הריבוע” הוא קומדיה רצינית, מתפקעת מרעיונות מבריקים ומבוצעת בכשרון. 

מרצה: ארז דבורה

אישה פנטסטית

בימוי: סבסטיאן לליו
| 103 דקות

אחרי שאורלנדו, בן זוגה, מתמוטט ומת, נאלצת מרינה להתמודד עם היחס כלפי הזוגיות שלהם. מרינה היא טרנסג’נדרית, וזהותה המינית מעוררת מבוכה ורתיעה אצל אנשי הרפואה והמשטרה המטפלים במוות, ובעיקר אצל משפחתו של אורלנדו – אשתו לשעבר ובנו. זוכה האוסקר לסרט הזר ל־2017 

מרצה: אלברט גבאי

חברים לחיים

בימוי: ריצ'רד לינקלייטר
| 125 דקות

שלושה עשורים אחרי שנפרד מחבריו לשירות בויאטנם, יוזם לארי מפגש איחוד עם סאל וריצ’רד כדי שיתלוו אליו בשעה שהוא מוביל את ארונו של בנו, שנהרג בעיראק, לקבורה. בכל הפלימוגרפיה שלו, מתבונן ריצ’רד לינקלייטר בגבריות האמריקאית בשילוב של אירוניה וחמלה.