שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

 
 

 

המוסיקה בסרט ספר הג’ונגל

מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מהקולנוע. בועז כהן על מוזיקת הג’ז הנהדרת של לואי פרימה כולל השיר “חפש תמיד את הטוב שבאמת נחוץ לדב” שהיה מועמד לפרס האוסקר. (לכל המשפחה)

ספר הג’ונגל

בימוי: וולפגנג רייטרמן
| 78 דקות

עלילותיו של מוגלי ילד הג’ונגל שמסרב לחזור אל עולם בני האדם, הפכה תחת ידי האנימטורים של דיסני לאחד מסרטי האנימציה הכובשים בכל הזמנים. יש כאן דמויות נוגעות ללב, ציור חם, כמה קטעים מוסיקליים קליטים וכמו תמיד אצל דיסני, מסר מנחם. בקיצור: קלאסיקה שאי אפשר להתבגר בלעדיה. 

פרדיננד וחיות גיבורות בקולנוע

פרדיננד הוא גיבור בעל כורחו... הוא לא בחר בכך אך נקלע למצב בו יצטרך למצוא אומץ ולהפוך לגיבור ממש... בואו לקבל השראה ואומץ עם ניר וילד, הלא הוא “שר היער” וצאו גיבורים! (לכל המשפחה)

פרדיננד

בימוי: קרלוס סלדנה
| 104 דקות

השור פרדיננד מסרב להצטרף לבני מינו ולקחת חלק במלחמות השוורים, ועל פניהן הוא מעדיף פיוס והמנעות ממלחמות. סביב ציר העלילה הזה, עם המסרים האידאליסטים היפים האלו, יצרו אולפני בלו סקיי (“עידן הקרח”) קומדיה אנרגטית ויעילה שמצליחה להעביר בהנאה ובחיוך 104 דקות. 

החיפוש אחר סודותיו של המוח

הפנינג מיוחד לפורים, החל משעה 10:00. בשעה 11:00 יתקיים מפגש עם יואב מה־טוב. יחד נלמד ונראה איך עולם המדע מנסה לפצח את סודותיו המסתוריים של המוח, ולהבין כיצד הוא פועל. 

טד החוקר החופר

בימוי: דוד אלונזו, אנריקה גאטו
| 85 דקות

פגשנו כבר את טד לפני כמה שנים כאשר הפך מפועל בנין לארכיאולוג, כמו הגיבור שלו אינדיאנה ג’ונס. בפרק השני של הרפתקאותיו הוא צריך להציל את אהובתו, בשעה שמיליונר יוצא במשלחת חפירות אחר השרשרת של המלך מידאס. מכאן נולד סרט הרפתקאות מוצלח שמסמן וי ליד כל מאפייני הז’אנר.