סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

המצאות עתידניות מהסרטים

כל אחד היה רוצה להמציא משהו מופלא שישנה את העולם. במפגש חווייתי לילדים ולכל המשפחה יסופר על סרטים מלאי המצאות ועל המצאות שהולידו סרטים. בהנחיית הבמאי אלון גור אריה. (לכל המשפחה)

גנוב על העולם

בימוי: קייל בלדה, פייר קופין
| 90 דקות

הסרט השלישי בסדרת הסרטים המצליחה “גנוב על הירח” ממשיך את עלילותיהם של גרו, שלוש הבנות וחבורת המיניונים. עם הרבה צבע ואנרגיה, בדיחות בקצב מסחרר, אנימציה זריזה והומור מכל הסוגים שפונה לכל הגילאים – התוצאה היא להיט קיצי מהנה. 

עולמו המופלא של צ’רלי צ’פלין

מפגש חווייתי לילדים ולכל המשפחה בו יסופר על הכוכב הגדול הראשון של הקולנוע, צ’רלי צפלין, ועל מאחורי הקלעים של הרגעים המפורסמים והמצחיקים ביותר בסרטיו. בהנחיית הבמאי אלון גור אריה. (לכל המשפחה)

הקרקס

בימוי: צ’ארלי צ’פלין
| 72 דקות

הנווד מגיע הפעם לקרקס והופך לכוכב, מבלי ידיעתו. הוא מתאהב בבתו של מנהל הקרקס, וכדי להרשים אותה מוכן להסתכן בהליכה על החבל. התוצאה היא אחד מסרטיו הגדולים של צ’פלין: קומדיה רומנטית נוגעת ללב. קלאסיקה. 

לאחר ההקרנה תתקיים סדנת ריקוד ברוח הסרט. (לכל המשפחה)

לרקוד

בימוי: אריק סאמר, אריק ווארין
| 89 דקות

פליסיה וויקטור בורחים מבית היתומים לפריז, כדי להגשים את חלומם. ויקטור רוצה להיות ממציא ופליסיה רוצה להיות רקדנית. אבל הדרך להגשמת החלום אינה קלה. “לרקוד” הוא סרט אנימציה מעולה שיש בו עיצוב שובה עין ועלילת התבגרות שמשלבת בין רגעי קושי להרבה הומור ובמרכזו דמות נשית חזקה שלומדת כיצד להגשים את חלומותיה. 

לגילאי 9+

היפה והחיה

בימוי: ביל קונדון
| 129 דקות

בעיבוד החדש לסרט האנימציה המצליח של דיסני, הדמויות משוחקות בידי שחקנים של ממש (אמה ווטסון בתפקיד הראשי) ומביאים למסך את סיפורה של בל הצעירה שעוברת לגור עם החיה המפלצתית, מלמדת אותו הרבה על החיים וגם לומדת משהו על אהבה. 

אוזי והנביחה הגדולה

בימוי: אלברטו רודריגז
| 90 דקות

משפחתו של אוזי, כלב צייד רגוע וחביב, נוסעת לטיול ארוך ביפן ומחליטה לשלוח אותו למה שנראה כספא ופנסיון כלבים יוקרתי. אוזי, מגלה במהרה שהפנסיון הוא למעשה "בית כלא". כעת עליו למצוא כוחות שלא ידע שיש לו ובעזרת חבריו החדשים הוא יוצא להרפתקה של חייו.

מישל קישקה יצייר תמרורים חידתיים שהילדים יתבקשו לנחש והילדים יבקשו ממנו לצייר תמרורים מצחיקים בלתי קיימים. (לכל המשפחה)

מכוניות 3

בימוי: בריאן פי
| 109 דקות

הפרק השלישי בסדרת “מכוניות” נפתח עם התרסקותו של כוכב הסדרה ספידי מקווין. עכשיו עליו להחליט אם לחזור לעולם המירוצים, בו שולטות עכשיו מכוניות חדשות ומהירות, או לפרוש.  “אגדה מתוקה ומלוטשת” (‘וראייטי’).