סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

כהקדמה להקרנת הסרט, תדגים השחקנית ברכה שליטא בדרך מקורית איך עושים סרט מצויר, ואף תזמין לשם כך את קופיקו בכבודו ובעצמו, שיסביר לקהל כיצד עשו אותו. (לכל המשפחה

בייבי בוס

בימוי: טום מקגראת
| 98 דקות

מנקודת מבטו של טים בן ה־7 אנחנו לומדים על הטלטלה שעומדים לעבור חייו כאשר הוריו והוא מצפים לתינוק חדש. החששות מפני אובדן אהבת הוריו, מתחלפת במציאות מורכבת יותר כאשר מתברר כי לתינוק החדש יש משימה משל עצמו. 

צעצועים וגיבורי על בקולנוע

מפגש חווייתי ומצחיק לכל המשפחה, בהנחיית אלון גור אריה, בו נספר על משחקי ילדים ובובות גיבורי על שהפכו לסרטי קולנוע אהובים. 

סרט לגו באטמן

בימוי: כריס מקי
| 100 דקות

"סרט לגו באטמן" משחזר את ההצלחה הכבירה של הסרט הראשון בסדרת “לגו”, אך משתמש בגיבורי עלילת “באטמן”. התוצאה היא סרט מהנה, קצבי, יצירתי וקצת פרוע – שיצליח לבדר קטנים וגדולים.

דודו שליטא, יוצר אנימציה  יספר לילדים על אנימציה, על דרך העשייה (הטכניקה) וציון הדרכים העיקריות בהן עושים כיום אנימציה. (לגילאי 7 ומעלה)

חיי כקישוא

בימוי: קלוד בראס
| 66 דקות

איקר, המכונה “קישוא” גר לבית יתומים ומגלה שהמשפחה שלו אולי לא היתה הכי גרועה בעולם. להסתדר בחברת הילדים החדשה היא אתגר לא קל, אבל העתיד זוכה להארה מסוימת עם הגעתה של קמיל. עם העלילה הזו מצליח “חיי כקישוא” להתגלות כממתק של ממש.