חמישי | 28.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

מחר הכל מתחיל

בימוי: הוגו ג‘לין
| 118 דקות

לפני שמונה שנים, סמואל היה רווק מרוצה בריבריה. אך אז הופיעה ידידה, זרקה אצלו את גלוריה התינוקת, ונעלמה. אבל עכשיו שמונה שנים אחרי חוזרת אמה ומבקשת לקחת אותה ממנו. מן החומרים המלודרמטיים האלו יצר הוגו ג‘לין קראוד פליזר שלא מפספס אף הזדמנות להפעיל את צופיו

בן-גוריון, אפילוג

בימוי: יריב מוזר
| 70 דקות

הסרט חושף ריאיון נדיר, שמעולם לא הוקרן עם דוד בן גוריון, כשהוא בן 82, ומחוץ למערכת הפוליטית של ישראל. הוא מבודד בביתו שבשדה בוקר, עורך לעצמו חשבון נפש ומביע דעתו על המתרחש סביבו ועל עתידה של המדינה.

זה רק סוף העולם

בימוי: קסבייה דולן
| 99 דקות

קסבייה דולן ממשיך לפרק את המשפחה, באותו סגנון נפיץ ואקספרסיבי. כאן, עם כוכבים מן השורה הראשונה, התוצאה היא התפרצות רגשית שקטפה את הפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל קאן האחרון. 

העיר האבודה Z

בימוי: ג’יימס גריי
| 141 דקות

ראשית המאה ה־20. פרסי פוסט, קצין בצבא הוד מלכותה, מתבקש למפות חבל ארץ בבוליביה. הוא מאמין שמצא עיר מסתורית המעידה על תרבותם האבודה של המקומיים. מן התמצית העלילתי הזו יצר ג’יימס גריי סרט הרפתקאות מעולה.

תברח

בימוי: ג’ורדן פיל
| 104 דקות

כריס קצת חושש כאשר הוא עומד לראשונה לבקר אצל ההורים של רוז. אחרי הכל היא לבנה עשירה והוא בחור שחור. סביב המתחים הגזעיים בארה”ב פוסט אובמה, יצר ג’ורדן פיל את קומדית האימה שלפנינו. עם בימוי אפקטיבי שמצליח להבהיל כהוגן, הוא מעניק לצופים חוויה חכמה ומהנה

אחרי הסערה

בימוי: הירוקאזו קורה אדה
| 117 דקות

קורה אדה הוא בכיר במאי יפן בימינו, וכמו בכל סרטיו (“סיפור משפחתי”, “אחותנו הקטנה”), גם זה החדש בוחן את כוחה של משפחה, את מערכת היחסים המורכבת בין הורים לילדיהם. כאן, בסגנון צנוע ומאופק, הוא נע בין הקומי לדרמטי ומגיש מבט ישיר ומלא חמלה של גיבוריו. 

הרקדן

בימוי: סטיב קנטור
| 85 דקות

בגיל 19 כבר היה סרגיי פולונין לרקדן הראשי של הבלט המלכותי הבריטי – יפה, אצילי, מושלם. שנתיים מאוחר יותר, כשפולונין בשיא תהילתו, הוא מרגיש שנגמר לו הסוס ומחליט לפרוש . “הרקדן” מתעד את פולונין ברגעים כנים וחשופים ומשרטט דיוקן של צעיר מוכשר ומורכב.

פטרסון

בימוי: ג’ים ג’רמוש
| 113 דקות

סרטו של ג’ים ג’רמוש, שזכה לביקורות מהללות בפסטיבל קאן, מפגיש בין הפיוטי ליומיומי. אדם דרייבר מככב כנהג אוטובוס בעיר הנושאת את שמו, פטרסון. הוא בעיקר נוהג, מתבונן בנופי העיר, מאזין לשברי שיחות הנוסעים וכותב שירה. בניגוד לפטרסון, לאשתו יש חלומות גדולים.

תחושה של סוף

בימוי: ריטש בארטה
| 108 דקות

טוני נהנה לגלוש אל הפנסיה כבעליה של חנות צילום קטנה. כאשר הוא מקבל אות מן העבר, הוא יוצא למסע בזכרונותיו. עתה עליו לגלות אם הסיפור שסיפר לעצמו כל השנים היה נכון.

חדרי הבית

בימוי: איתן גרין
| 109 דקות

אברם, קבלן בניין, החליט להתקדם. הוא לוקח על עצמו עבודות שאפתניות ורוכש למשפחתו בית גדול ומפואר. על בית זה גאוותו. אבל  אברם לא מצליח לעמוד בפרויקטים שלקח והוא מאוים על ידי נושיו. האיום מקרב בין בני המשפחה הנחלצת לעזרת האב.

שעתם היפה

בימוי: לון שרפיג
| 117 דקות

בימי הבליץ על לונדון, מגבש משרד התעמולה צוות של יוצרים כדי להפיק סרט לעידוד המוראל. קתרין קול מצטרפת לפרוייקט כדי להוסיף את הזווית הנשית ודרך עיניה אנחנו נתקלים במכשולים התקופתיים. בזכות צוות שחקנים בכיר ותסריט זריז, התוצאה היא דרמה רומנטית מתוקה. 

אשתו של שומר גן החיות

בימוי: ניקי קארו
| 126 דקות

בני הזוג יאן ואנטונינה זבינסקי הם מנהלי גן החיות היפה של ורשה. לאחר שהגרמנים כובשים את העיר, מנצלים השניים את תפקידם וקשריהם כדי להבריח מן הגטו כ־300 יהודים ולהחביאם בין כלובי החיות, מתחת לאפם של הגרמנים. על בסיס מקרה אמיתי יצרה ניקי קארו את הדרמה ההיסטורית שלפנינו.