סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

כל הדרך אליך

בימוי: פרנק דובסק
| 107 דקות

ג’וסלין הוא איש עסקים מצליח אנוכי ושונא נשים. כדי לפתות אישה צעירה, הוא מתחזה לנכה. יום אחד היא מציגה בפניו את אחותה, הנעזרת בכיסא גלגלים... ציר העלילה הזה משמש את פרנק דובסק בסרט הביכורים שלו כדי לייצר קומדיה רומנטית מוצלחת שהלהיבה את הקהל והמבקרים בצרפת.

עשיר בהפתעה

בימוי: ג’ון מ. צ’ו
| 120 דקות

רייצ’ל מוזמנת ע”י בן זוגה ניק, לביקור בסינגפור כדי להשתתף בחתונה של חברו. בסינגפור מתברר כי ניק הוא נצר למשפחה העשירה במדינה, ולפחות על פי אימו הדומיננטית – הוא אינו יכול להתחתן עם מישהי כמו רייצ’ל. “עשיר בהפתעה” מציע הצצה לעושר הנוצץ של סינגפור, פסקול פופי, שימוש חכם בחוקי הז’אנר, וכבונוס הופעה של כוכבת “נמר דרקון” – מישל יו. 

כריסטופר רובין

בימוי: מארק פורסטר
| 104 דקות

כריסטופר רובין הוא איש משפחה, עם עבודה קבועה, ומחויבות משפחתית. כשהבוס מטיל עליו משימה מדכדכת, הוא נאלץ לבטל חופשה משפחתית ולאכזב את אשתו ובתו. פגישה עם ידידו פו הדב מזכירה לו את ההנאות הקטנות מהחיים. “כריסטופר רובין” פונה לקהל בוגר שכמו גיבור הסרט ישמח להפגש שוב עם טעמי הילדות האבודים.

ג'ולייט, הגרסה העירומה

בימוי: ג'סי פרץ
| 97 דקות

מה שמתחיל בטוקבק אחד קטן מתגלגל לכדי קשר טראנס-אטלנטי בין אשה בריטית לכוכב רוק אמריקאי מיתולוגי שבן זוגה מעריץ. רב-המכר של ניק הורנבי הופך לסרט מהנה ונוגע ללב בכיכובם של איתן הוק ורוז בירן, עם שפע של תובנות על בדידות ואהבה.

דוג-מן

בימוי: מתאו גרונה
| 95 דקות

מרצ'לו הוא אב לבת ומנהל של פנסיון לכלבים. מקור הכנסה נוסף, מפוקפק במיוחד, שואב אותו אל מערכת יחסים מסוכנת ומשעבדת עם טיפוס אלים ומסוכן. סרטו החדש של מתיאו גארונה ("גומורה") הוא מעין מערבון ספגטי על קורבן נצחי שמבקש לשנות את גורלו. זוכה פרס השחקן בפסטיבל קאן.

משימה בלתי אפשרית: התרסקות

בימוי: כריסטופר מקוורי
| 148 דקות

אית’ן האנט וצוות משימה בלתי אפשרית נשלח כדי לסכל את כוונתו של ארגון אנרכיסטי לפוצץ את מכה, ירושלים והותיקן. בין אתרי הצילום המרשימים של אירופה הקלאסית מתוזמרות סצינות פעולה באוויר וביבשה, שסוחטות מהאנט (קרוז) את כל מה שיש לו. 

כל מה שתרצה

בימוי: פרנצ’סקו ברוני
| 106 דקות

ג’ורג’יו הוא משורר נשכח בן שמונים ומשהו שחי לבדו בטסטוורה שברומא. אלסנדרו שצעיר ממנו בשישה עשורים, מבלה בעיקר בבטלה, לפחות עד שלאבא שלו נמאס והוא מצווה עליו לבלות מדי יום עם ג’ורג’יו. הידידות שמתפתחת בין השניים עתידה לשלוח אותם למסע מרגש בעקבות זכרונות העבר.