סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

חי בסרט

בימוי: ג’יימס פרנקו
| 98 דקות

ב־2003 יצא הסרט “החדר” בבימויו של טומי ויסאו, והוכתר עד מהרה כסרט הגרוע ביותר במילניום הנוכחי, תואר שרק סייע לו להפוך לסרט פולחן. הסרט שלפנינו עוסק בהפקת “החדר” ומתמקד בדמותו של ויסאו – עם שערו השחור, משקפי השמש והמבטא המוזר – ומציע מבט מחוייך וחומל על שאיפותיו האמנותיות. 

מונטנה

בימוי: לימור שמילה
| 79 דקות

בעקבות הבשורה על מות סבה מחליטה אפי לחזור לעכו עיר הולדתה לחלוק לו כבוד אחרון. בעכו היא פוגשת את קרן, מורה מחליפה, נשואה ואם לשניים. שתי הנשים מתאהבות באופן מיידי. סיפור האהבה הופך למסע סגירת חשבונות ישנים. 

אישה פנטסטית

בימוי: סבסטיאן לליו
| 103 דקות

אחרי שאורלנדו, בן זוגה, מתמוטט ומת, נאלצת מרינה להתמודד עם היחס כלפי הזוגיות שלהם. מרינה היא טרנסג’נדרית, וזהותה המינית מעוררת מבוכה ורתיעה אצל אנשי הרפואה והמשטרה המטפלים במוות, ובעיקר אצל משפחתו של אורלנדו – אשתו לשעבר ובנו. זוכה האוסקר לסרט הזר ל־2017 

אויבים

בימוי: סקוט קופר
| 133 דקות

ימי הסוף של כיבוש המערב. קצין אמריקאי ותיק נשלח לחצות את ארה”ב מאריזונה למונטנה כדי להביא את אחד מאויביו – צ’יף אינדיאני גוסס – למות בביתו. המסע כולו מעלה בהם הרהור על שנים של מאבק והשרדות, ועל החיים שהיו ונותרו להם לצד המוות. 

מוטלים בספק

בימוי: אלירן אליה
| 88 דקות

אסי נידון לעבודות שירות: מפגשים עם נערים הכלואים במעצר בית ומחויבים להגיע לפגישות. הוא מנסה לרתום את כשרונו ככותב לעבודה עם הילדים, ומקווה כי בכך גם תחושת הספק בחייו האישיים תעלם. אל תחמיצו את סרט הבכורה של אלירן אליה, יש כאן תסריט מאוזן, הופעה כבירה של רן דנקר ואנסמבל של שחקנים צעירים ולא מקצועיים שביחד מתגבשים לדרמה הפוגעת בול בלב. 

אני, טוניה

בימוי: קרייג גילספי
| 121 דקות

לא כדאי להחמיץ את “אני, טוניה”, שמציע דרמה אירונית ומחוכמת ביותר. הסיפור שבמרכזו מוכר למדי: המחליקה על הקרח טוניה הארדינג הצליחה להתברג לצמרת האמריקאית למרות ילדות קשה ובעל אלים. ב־1994 הוכתה המתחרה הבולטת שלה, וכאשר התברר כי מקורב לטוניה היה אחראי לתקיפה, היא עמדה במרכז שערוריה ציבורית ותקשורתית. 

לאהוב את וינסנט

בימוי: דורותה קובילה, יו וולשמן
| 94 דקות

65,000 ציורי שמן נדרשו כדי להביא למסך את הדיוקן הייחודי הזה. השימוש באנימציה, ההשענות על סגנונו של ון גוך הופכים את הסרט, בדיוק כפי שמעיד שמו, למכתב אהבה לאחד מגדולים האמנים של העת המודרנית. 

שחקן מספר אחת

בימוי: סטיבן שפילברג
| 140 דקות

על בסיס רומן המד”ב של ארנסט קליין יצר שפילברג את הלהיט שלפנינו: סרט הרפתקאות קצבי, ומהנה שחוץ מעלילה זריזה יש בו הרמזים לדימויים רבים בתרבות הפופולרית של השנים האחרונות. “שפילברג במיטבו” (“הארץ”). 

להתראות שם למעלה

בימוי: אלבר דופונטל
| 117 דקות

“להתראות שם למעלה” מספר את סיפורם של אדואר פריקור, אמן מחונן, וחברו מנהל החשבונות, אלבר מילאר. היכרותם בשדה הקרב של 1918 קושרת את גורלם לנצח, ובאקט של הישרדות ונקמה כנגד מפקדם תאב הכח והבצע, הם מתכננים תרמית מונומנטלית משל עצמם. התוצאה היא דרמה צבעונית, עשירה וסוחפת שזכתה לשבחי הקהל והביקורות.