שלישי | 19.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
7pm
19:00
8pm
20:30
9pm
סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

טרום בכורה

הנסיכה הגנובה

בימוי: אולג מאלאמוז’
| 85 דקות

רוסלן הוא שחקן נודד השואף להפוך לאביר. הוא פוגש במילה, בתו של נסיך קייב וצ'יק צ'ק השניים מתאהבים. אבל מכשף רשע מחליט לחטוף את מילה, כדי להשתמש בעוצמת האהבה שלה עבור הקסמים שלו. 

האגדות המצחיקות ביותר בעולם

על האגדות שכולנו מכירים והצליחו להפוך לסרטים מצחיקים עד דמעות. בהנחיית הבמאי אלון גור אריה

בלגן בממלכה

בימוי: רוס ונוקור
| 90 דקות

הנסיך פיליפ זכה בכריזמה משגעת, ושובר את לבן של נשות הממלכה. אביו מחליט שזה יותר מדי בלאגן ומטיל על פיליפ משימה: להתחתן עד גיל 21 או לאבד את הכתר. לפתע פתאום הוא פוגש בלנורה, בחורה עם פלפל שאינה מסוגלת לאהוב. 

משחקים שהפכו לכוכבי קולנוע

במפגש חווייתי ומצחיק לכל המשפחה נספר על משחקי ילדים ומשחקי מחשב שהפכו לכוכבי סרטים מצחיקים וסוחפים. בהנחיית הבמאי אלון גור אריה

הרפתקאה מוטרפת במוזיאון

בימוי: מרטין קוטיק, אינה איוולניקובה
| 85 דקות

הארווי רוצה לנצח את השלב האחרון במשחק המחשב, כדי שאביו יהיה גאה בו. אבל אביו מוטרד מכך שמוזיאון הבובות המשפחתי עתיד להסגר בהוראת ראש העיר. כאשר הארווי מסיים את השלב, הוא מגלה שזו רק תחילת ההרפתקאה, וביחד עם אביו הוא יוצא להציל את המוזיאון. 

נורם בעיר הגדולה 2

בימוי: טים מלטבי
| 103 דקות

אחרי שבפרק הקודם הגיע נורם לניו יורק והציל את הקוטב, הוא חוזר שוב אל העיר הגדולה, כדי להוכיח שהוא ראוי לתוארו כמלך הקוטב. בזמן שהוא בעיר והופך למבוקש, חברת מים מגיעה לקוטב כדי להפוך את הקרחונים למים ולמכור אותם. האם יצליח נורם להציל שוב את הבית שלו? 

מפלצות בסרטים, מפלצות מתחת למיטה ומפלצות בארון... בואו ללמוד על סודות המפלצות ואיך תופסים אותן. עם ניר ויילד הלוא הוא ‘שר היער’.

תופסת מפלצות

בימוי: פייר גרסו
| 92 דקות

נלי היא בלשית מתחילה. סימון הוא אנתרופולוג מבטיח. הם יוצאים אל הרי ההימלאיה כדי למצוא את האמת מאחורי האגדה אודות יטי, איש השלג המסתורי. למזלם, יש להם מדריך מקומי בעל חושי התמצאות מופלאים, וציפור פטפטנית.