חמישי | 28.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית

lady_bird

לגרות את המוח – ולרפא את הנפש+מופע: מי הבוס? הרצאת־סטנדאפ
ליידי בירד
בימוי: גרטה גרוויג | 94 דקות

הקרנות נוספות של הסרט

אירוע פתיחה

לגרות את המוח – ולרפא את הנפש

מרצה: פרופ’ חגי ברגמן, האוניברסיטה העברית. אנו משתמשים בניתוחי גירוי מוחי עמוק כדי לטפל בחולים עם מצב מתקדם של מחלת פרקינסון. ההרצאה תדון במנגונים של הטיפול, וכיצד (אולי) ניתן ליישם אותם לטיפול עתידי במחלות נפש קשות

מופע: מי הבוס? הרצאת־סטנדאפ

פרופ’ אריאל דרבסי, האוניברסיטה העברית. הבודהה, דרווין ופרויד נכנסים לבר.... האם אתה פתוח לגלות שישנה ישות (וזו לא אשתך) שבעצם מנהלת את החיים שלך? עם הרבה הומור, פרופ’ דרבסי יציג את “תיאוריית הבוס” אשר יוצאת מנקודת מבט אבולוציונית דרוויניסטית, שואבת מרעיונותיו של פרויד ובסוף גם מתחברת למסקנותיו של הבודהה.

ארה"ב 2017 | 94 דקות| אנגלית | תרגום לעברית

כריסטין מקפירסון מתעקשת שכולם יקראו לה ליידי בירד. היא בשנה האחרונה של תיכון קתולי, משתתפת בכיתת התאטרון, מתאהבת בבנים על ימין ושמאל ונאבקת עם הקול הסמכותי היחיד בחייה: אמא שלה, אחות בית חולים שמתמודדת עם הצרות של מטופליה והבלאגן של משפחתה. סביב היחסים בין שתי אלו, עם הופעת מחץ של סירשה רונן ולורי מטקלף, בזכות תסריט שהברקותיו נמצאות בפרטים הקטנים – מצליחה גרטה גרוויג (“פרננס הא”) להביא את החד פעמיות שלה גם כבמאית, עם דרמה משפחתית מצחיקה ונוגעת ללב שבוחנת באהבה את הפגמים של גיבוריה. 

שם באנגלית:
בימוי: