חמישי | 28.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית
ימי התעשייה - פאנלים וכיתות אמן

10:00 - 12:15

כנס הפיצ’פוינט 
הפרויקטים הבאים יוצגו במהלך הכנס: אור גדול מאוד, סאנוק שטוקה ▪ אסיה, גם סרטים ▪ הדרך לאילת, קובי מזרחי הפקות ▪ חולל אילות, קסיס סרטים ▪ חלב, גרין פרודקשנס ▪ חסן החכם, מג'דל הפקות ▪ מלך החגיגת, דרומהפקות
 

 

14:30-13:00 

סרט אחד, פלטפורמות רבות  פאנל הפצה 

"המהפכה הדיגיטלית" השפיעה על כל היבט בחיינו, לרבות על ענף הקולנוע. לצד חידושים פורצי דרך בעשיית קולנוע, גם הפצת הסרטים נמצאת בעיצומה של מהפכה דיגיטלית. האם המהפכה הזאת פועלת לטובתו של היוצר הקולנועי? האם היא פועלת לטובתם של הצופים? האם הפצת סרטים קלסית בבתי הקולנוע תהיה לדבר שאבד עליו הכלח עם הקידמה, והאם שירותי הסטרימינג הם פלטפורמה מקבילה שבה יוכלו מספרי הסיפורים לספר את סיפוריהם? ומה צריכים יוצרי הקולנוע להביא בחשבון? 

מייק גודריג' (סרטי פרוטגוניסט), מתיס ווטר קנול (ברלינאלה EFM), דילן ליינר (סוני פיקצ'רס קלסיקס) ומיכל שטיינברג (Entertainment One), כולם דמויות בולטות בתעשייה, דנים בעולם המשתנה תמידית, באפשרויות הגלומות בו ובסכנותיו.

מנחה קרייג עמנואל 

הפאנל ייערך באנגלית

 

15:45-14:45 

כיצד העיצוב מגדיר את הסרט, עוזר או מזיק לו  כיתת אמן בעיצוב גרפי 

לפני שאנשי מקצוע וקהל צופים בסרט, הם ילמדו על קיומו מכּרזה, ממודעת פרסומת, מקטלוג, מהודעת דוא"ל. האופן שבו החומר מְתַקשר עם הקהל והעיצוב שלו ממלאים תפקיד חשוב בהגדרת עבודה קולנועית  הם משפיעים על ההחלטה המכריעה שמקבל הצופה או איש המקצוע, אם לצפות בסרט או לא, ומשקפים את זהות הסרט.
WOLF Consultants ("רכבת לבוסאן", "נא") – מעצבים, יועצי שיווק ויחצ"נים בינלאומיים המתייחסים בלהט לתפקיד ולמצב השיווק והעיצוב בתעשייה  יבחנו לעומק את הסוגיות האלה במתכונת פתוחה ואינטראקטיבית, מבחינה מדוקדקת של פרסום מקצועי בשוק הסרטים בקאן ועד המגוון הרחב של הפרסום הנכלל בו. 

האם ישנם חוקים מוחלטים שיש לציית להם, טעויות שיש להימנע מהן? איך אפשר לבלוט בתוך ים הסרטים? איך יכול העיצוב לסייע לפרויקט להגיע לקהל או ליצור לו קהל מבלי לבגוד ברוח האמנותית וביושרה הקריאטיבית? 

הפאנל ייערך באנגלית

 

17:30-16:00 

מבוסס על סיפור אמיתי  פאנל דוקומנטרי 

נושא חדש לסרט דוקומנטרי הוא לפעמים עניין מלהיב מאוד. אבל אחרי שמוצאים את הסיפור יקר הערך, איך מספרים אותו? סיני אבט (כאן  תאגיד השידור הציבורי), ג'ואל אלכסיס (עורך סרטים), אסנת טרבלסי (פורום היוצרים הדוקומנטריים) ומאיה זינשטיין ("טהורה לעד") דנים בעליות ובמורדות של מציאות ה"כתיבה", מהדף הריק ועד לשולחן העריכה. 

מנחה אסנת טרבלסי 

 הפאנל ייערך בעברית

 

18:45-17:45 

ירושלים מבעד לעדשת הבמאי  פאנל The Quarters 

ארבעה במאים בינלאומיים בעלי שם  טוד סולונסז ("אושר"), אנה מוילרט ("אמא שנייה"), מוחסן מח'מלבאף ("ליקוי חמה בקנדהאר") וארסיני קנג'יאן ("אררט") ישתפו את הקהל בהבחנותיהם על העיר ויספרו על התפיסה שלהם בכל הנוגע לקולנוע, במסגרת שיתוף הפעולה שלהם בסרט The Quarters  שבו כל אחד מהם יביים סרט קצר שעלילתו מתרחשת בעיר העתיקה בירושלים. 

מנחה אלעד קידן ("העולה בהר", "המנון") 

הפאנל ייערך באנגלית