שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית
תחרות הקולנוע הישראלי - שופטים
סעיד בן-סעיד

סעיד בן-סעיד, מפיק קולנוע צרפתי ומייסד חברת ההפקות SBS, הפיק את "היא", סרטו של פול ורהובן שזכה בפרס גלובוס הזהב לסרט הזר לשנת 2017. בן-סעיד עבד עם במאים חשובים רבים, בהם אלן קורנו ("פשע האהבה"), רומן פולנסקי ("אלוהי הקטל"), בריאן דה-פלמה ("תשוקה"), וולטר היל ("The Assignment") ודייוויד קרוננברג ("מפות לכוכבים").

יעל ברתנא

יעל ברתנא היא אמנית מולטימדיה וקולנוענית שחיה ועובדת באמסטרדם ובברלין. בעבודתה הרבגונית היא חוקרת דימויי זהות ואת הפוליטיקה של הזיכרון. ברתנא ייצגה את פולין בביאנלה ה-54 בוונציה והשתתפה בתערוכות בינלאומיות חשובות, ובהן דוקומנטה, הביאנלה של סאו-פאולו ומניפסטה.

אנייס גודאר

אגנס גודאר היא צלמת קולנוע צרפתייה שעבדה עם במאים מוערכים, בהם פיטר גרינאווי ואלן רנה. בשיתוף הפעולה ארוך הימים שלה עם קלייר דני הטביעה גודאר את חותמה על סרטים דוגמת "שוקולד", "Beau Travail" ו"The Intruder". היא זכתה בפרסים רבים על הישגיה בקולנוע ובטלוויזיה, לרבות פרס סזאר לצילום הקולנועי הטוב ביותר.

סינתיה גיל

סינתיה גיל למדה בבית הספר לקולנוע בליסבון ובפקולטה לאמנויות בפורטו, שם היא משמשת מרצה לאסתטיקה. משנת 2012 היא מכהנת בתפקיד מנהלת-שותפה של פסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי הבינלאומי דוקליסבון. גיל היא חברה בחבר השופטים בפסטיבלים כגון FidMarseille, פסטיבל הסרטים בטורינו, פסטיבל מאר דל פלאטה ו-Crossing Europe.

בנץ פליגאוף

בנץ פליגאוף תסריטאי, במאי, מפיק ומעצב קול הונגרי. זכה בין היתר בפרס מבקרי הקולנוע הבינלאומיים בפסטיבל ונציה עבור הסרט "Dealer" (2004), ובהמשך זכה בפרס חבר השופטים בפסטיבל ברלין עבור "Just the Wind" (2012) ובפרס הסרט הטוב ביותר בפאליץ' ומינסק, עבור "Lily Lane" (2016).